۰۲۱-۲۸۹۱۱
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

با آلوده ترین وسایل خانه آشنا شوید

آلوده ترین وسایل خانه موضوعی است. که در این مقاله قصد داریم به آن بپردازیم. بسیاری از  افراد پس از خرید ملک زعفرانیه اقدام به خرید لوازم خانه جدید میکنند. تا در محیط جدید با لوازمات جدید زندگی کنند. اما باید توجه داشت که در میان لوازم خانه برخی هستند که از همه آلوده تر بوده و ممکن است باعث ایجاد بیماری شوند. پس در هنگام خرید آنها باید بیشتر به کیفیت آنها توجه کرد. در ادامه با ما همراه باشید. تا بیشتر با آلوده ترین وسایل خانه آشنا شویم.

آلوده ترین وسایل خانه

وقتی صحبت از آلودگی در خانه میشود، بسیاری به سرویس بهداشتی فکر میکنند. اما باید بدانید که آلوده ترین وسایل خانه شاید مواردی باشند که شما چندین بار در روز از آنها استفاده میکنید. و در کنار شما قرار دارند. ما در طول روز با وسایلی کار میکنیم. که میتوانند از سرویس های بهداشتی هم آلوده تر باشند.

دستگیره های در

اولین مورد در لیست آلوده ترین وسایل خانه، دستگیره در است. شما عزیزان که قصد خرید ملک زعفرانیه را دارید. باید بدانید که این وسیله بدلیل تماس مداوم در طول روز. یکی از آلوده ترین بخش های خانه است. نکته مهم اما این است که در بسیاری از مواقع تمیز کردن این بخش بطور کامل فراموش میشود.

پایه مخلوط کن!!!!

شاید باور نکنید اما پایه مخلوط کن یکی از آلوده ترین لوازم خانه است. بسیاری از افراد مخلوط کن را متصل به پایه تمیز میکنند. این سبب میشود تا واشر لاستیکی داخل پایه شسته نشود. همین موضوع سبب میشود تا این محیط برای رشد باکتری مناسب باشد.

تخته آشپزخانه

یکی از وسایل که روزانه چندین بار از آن استفاده میشود، تخته آشپزخانه است. بر روی این تخته انواع مواد خوراکی، گوشت و سبزیجات قرار میگیرد. شیار هایی که به واسطه ضربه چاقو و تخته ایجاد میشوند محل مناسبی برای رشد باکتری هستند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان که قصد خرید ملک زعفرانیه را دارید این است که تخته چوبی را برای خانه خریداری نکنید. تخته های چوبی سریعتر آسیب دیده. و چربی خیلی راحت تر در آن نفوذ میکند. بهتر است تخته ای را انتخاب کنید که در برابر ضربه چاقو مقاوم باشد.

"با

اسباب بازی کودکان

اسباب بازی ها یکی از مهم ترین وسایل هستند. کودکان برای تفریح به اسباب بازی نیاز دارند. همین سبب میشود تا این وسایل در نقاط مختلف خانه پراکنده شوند. اسباب بازی را میتوان در لیست آلوده ترین وسایل خانه قرار داد زیرا با قرار گرفتن در نقاط مختلف خانه و نداشتن محافظ، بسیار سریع آلوده میشود. یکی از بهترین راه‌های شستشوی اسباب‌بازی‌ها استفاده از ماشین ظرفشویی و ماشین لباسشویی استالبته دقت کنید که جنس آنها از پلاستیک فشرده باشد که در اثر گرما آسیبی نبیند. برای شستشوی اسباب‌بازی با ماشین لباسشویی، آنها را در یک کیسه پارچه‌ای قرار دهید و آرام‌ترین میزان چرخش را انتخاب کنید. جرم و آلودگی روی شکاف و شیارهای اسباب‌بازی را با مسواک و خلال دندان از بین ببرید.

کفگیر‌های لاستیکی

کفگیرهای لاستیکی یکی از وسایلی که روزمره با آن سروکار داریم و از آلوده‌ترین وسایل آشپزخانه است، سازمان NSF نیز این موضوع را تایید کرده است. کفگیر های لاستیک یک تکه یا دو تکه و قابل جدا شدن هستند. کفگیر های لاستیکی بعد از مدتی در اثر استفاده خط و خش روی آنها ایجاد می‌شود.

سخن آخر

در این مقاله به شما عزیزان که قصد خرید ملک زعفرانیه را دارید آلوده ترین وسایل خانه را معرفی کردیم. برای اینکه از بیماری به دور باشید بهتر است که به صورت دوره ای به تمیز کردن نقاط مختلف خانه بپردازید. شما عزیزان میتوانید جهت خرید ملک در منطقه ۱ تهران و مشاوره با ما در ارتباط باشید.



منتشر شده در ۱۴۰۲/۱۲/۱۶