۰۲۱-۲۸۹۱۱
دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

خرید ملک فرمانیه

ساختمان نسرین فرمانیه
۵ عکس

ساختمان نسرین فرمانیه

فرمانیه,

قیمت تماس بگیرید

فرمانیه عسکریان – ۲۵۴ متر ۳ خواب
۸ عکس

فرمانیه عسکریان – ۲۵۴ متر ۳ خواب

فرمانیه,

قیمت ۰ تومان

پروژه نسرین فرمانیه ۶۰۰ متر تکواحدی – مدرن
۱ عکس

پروژه نسرین فرمانیه ۶۰۰ متر تکواحدی – مدرن

فرمانیه,

قیمت تماس بگیرید

ساختمان لوانته پارک فرمانیه
۸ عکس

ساختمان لوانته پارک فرمانیه

فرمانیه,

قیمت تماس بگیرید

خرید ملک فرمانیه | آشنایی با منطقه فرمانیه تهران

اگر قصد برای خرید ملک فرمانیه را دارید و یا بدنبال قیمت خانه های فرمانیه هستید ، بهتر است که اطلاعات کاملی درباره منطقه فرمانیه و خانه های آن داشته باشید. در ادامه قصد داریم به معرفی محله فرمانیه بپردازیم و ویژگی های آنرا به شما عزیزان ارائه کنیم.

تاریخچه منطقه فرمانیه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید محله مدرن و مرفه نشین فرمانیه سابقه ۲۰۰ ساله دارد. نام این منطقه از خانواده سلطنتی فرمانفرما گرفته شده و زمین های این منطقه زمین هایی میباشد که به نام نخست وزیر ایران بود.

به همین دلیل و بزرگداشت نام این فرد خیابان اصلی منطقه فرمانیه نام دارد . که از تقاطع پاسداران آغاز شده و در چهارراه کامران و بلوار اندرزگو به پایان میرسد.

آشنایی بیشتر با فرمانیه

عزیزانی که قصد خرید ملک فرمانیه را دارند بهتر است با منطقه و محل قرارگیری دقیق آن اشنایی بیشتری داشته باشند. محله فرمانیه در بخش شمالی شهر تهران واقع شده است.  و در ناحیه بندی شهر تهران در بخش منطقه یک شهرداری قرار میگیرد.

خرید ملک فرمانیه | املاک پازل

منطقه فرمانیه دارای بافتی نوساز و مدرن است. میتوان گفت که اکثر ساختمان ها و خانه ها بصورت نوساز و با طراحی های لوکس و مدرن بوده و قیمت بالایی دارد. از همین رو خانه های فرمانیه برای افرادی که با بودجه بالا به دنبال خانه هستند ، مناسب است.

فرمانیه از شمال به محله نیاوران و جماران و از جنوب به بزرگراه صدر و از غرب به دزاشیب و تجریش و همینطور از شرق به خیابان پاسداران و اقدسیه میرسد.

تقسیم بندی منطقه فرمانیه

برای خرید ملک فرمانیه باید بدانید که منطقه فرمانیه دارای تقسیم بندی غربی و شرقی میباشد. فرمانیه غربی بخشی از خیابان فرمانیه میباشد. که  از چهارراه کامران آغاز شده و تا سه راه قیطریه امتداد دارد. از مهم ترین خیابان های فرمانیه غربی میتوان به خیابان سلیمی ، خیابان لواسانی ، خیابان وطن پور شمالی و جنوبی و همینطور فرعی های بلوار اندرزگو اشاره کرد.

فرمانیه شرقی از چهارراه فرمانیه آغاز شده و تا چهارراه کامرانیه ادامه دارد. از مهم ترین خیابان های فرمانیه شرقی میتوان به خیابان سنبل ، خیابان کوهستان ، خیابان مهماندوست ، خیابان ثروتی ، خیابان عسگریان ، خیابان دیباجی و همینطور خیاباب نارنجستان اشاره کرد.

دستری به حمل و نقل عمومی

افرادی که به دنبال خرید ملک فرمانیه هستند باید دسترسی های این منطقه به ایستگاه های حمل و نقل عمومی را بدانند. نزدیک ترین ایستگاه مترو به منطقه فرمانیه ، ایستگاه نوبنیاد میباشد. نزدیک ترین پایانه اتوبوسرانی به منطقه فرمانیه نیز پایانه شهید دستوره است. همچنین ایستگاه متروی قیطریه و همینطور پایانه تاکسیرانی نوبنیاد نیز برای حمل و نقل عمومی در حال فعالیت هستند.

مراکز خرید فرمانیه

منطقه فرمانیه بعنوان یکی از مناطق گران قیمت و لوکس تهران دارای چندین مرکز خرید و محل تفریحی لوکس و با کیفیت میباشد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

  • مرکز خرید کوهستان : این مرکز خرید نرسیده به چهارراه فرمانیه قرار گرفته . و بعنوان یکی از لوکس ترین مراکز خرید تهران شناخته میشود. افرادی که بدنبال خرید ملک فرمانیه هستند بهتر است حتما به این مرکز خرید سر بزنند.
  • مجتمع تجاری آرتمیس : مرکز خرید آرتمیس در خیابان پاسداران شمالی قرار دارد. عمده مغازه هایی که در این مرکز فعالیت میکنند مغازه های پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، طلا و زیورآلات ، اسباب بازی و همینطور لوازم منزل میباشد.
  • مرکز خرید روشا : این مرکز خرید در تقاطع خیابان عمار و فرمانیه واقع شده است. در این مرکز خرید میتوان مغازه های پوشاک ، پوشاک زنانه ، کیف و کفش ، لباس بچه ، عطر و ادکلن و طلا و جواهرات را پیدا کرد.

خرید ملک فرمانیه | املاک پازل

ارزش خرید ملک فرمانیه

همانطور که گفته شد منطقه فرمانیه منطقه ای لوکس و ثروتمند نشین بوده است. خانه های این منطقه دارای بافت نوساز و کاملا مدرن بوده و میتوان ساختمان ها و پنت هاوس ها با بهترین متریال و کیفیت را در این منطقه پیدا کرد.

شما عزیزان که قصد خرید ملک فرمانیه را دارید میتوانید از فایل های املاک پازل دیدن کرده و یا با مشاوران املاک پازل تماس بگیرید. جهت دریافت اطلاعات بیشتر ، اطلاع از قیمت فایل ها و مشاوره با ما در ارتباط باشید.



بروز رسانی در ۱۴۰۲/۰۹/۱۳